20150629 Ruse-Silistra

29 juni 2015 - Silistra, Bulgarije

Rit 125 km, hoogtemeters 804 m

De laatste fietsdag in Bulgarije, gelukkig maar, want we hebben het hier wel gezien.

Wel mooi, maar weinig afwisseling.

Tarnovtsi

Hoe verder we fietsen, hoe goedkoper alles wordt. De laatste dagen gaan we waarschijnlijk geld bijkrijgen. We eten in een plaatselijk iets, samen met wat madammekes met nog hun werkschortje aan. Prijs voor 2 dagschotels en 2 drankjes: 4,7 euro! (en lekker en genoeg)

Tandemtrapper 1 fungeert als vliegenschild voor trapper 2 (gniffel, gniffel)

Silistra vliegen vangen

Conclusies voor Bulgarije: het is dat we hier passeerden, maar Bulgarije lijkt ons niet de moeite om speciaal hier te komen fietsen. De route was aangeduid met een minimum van (nieuwe) borden, dus eigenlijk niet aangeduid.

Morgen maakt de Donau een noordelijke bocht en gaan we de laatste dagen in van onze tocht door Roemenië.

1. Kathleen & Wilson:
    7 juli 2015
    Dag Ann en Dirk, zeer blij met dit mooi verslag want we vroegen ons dikwijls af hoe het zou gaan met jullie. Goed dus!
    Jullie zullen veel te vertellen hebben bij terugkomst, dus van harte welkom. Laat iets weten als je bij huisje-tuintje bent en dan spreken we af. Wij zullen ook iets te vertellen hebben mbt ons immobiliën-project. Kathleen is in haar beslissingsfaze gekomen !!veel nieuws dus....Geniet van het leven en van elkaar. Kathleen & Wilson